sobota, 26 marca 2011

zakrainvest.pl - Inwestycje w Social Lending


Z przyjemnością informujemy, że właśnie uruchomiliśmy jeden z dwóch nowych serwisów, nad którymi prace trwały już od pewnego czasu.
Serwis www.zakrainvest.pl przeznaczony jest dla osób, które chcą bezpiecznie lokować swoje środki na określony czas i z góry określonym zyskiem.
Jest to doskonały sposób na dywersyfikację swoich inwestycji w pożyczki społecznościowe, co w znaczny sposób pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo inwestowanych środków.

Serdecznie zapraszamy do serwisu i wyboru już dzisiaj interesującego pakietu inwestycyjnego.

2 komentarze:

  1. Na swojej stronie dokonałem dokładnego opisu inwestycji w zakrainvest.pl Wydaje mi się ona naprawdę świetną alternatywą dla osób, które nie mają czasu na analizowanie poszczególnych aukcji.

    http://www.drogadowlasnegom.pl/2013/06/zakrainvest-inwestycje-alternatywne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie inwestowałem w Social Lending. Nie korzystałem także z tego typu pożyczek jako pożyczkobiorca (Przy okazji jednokrotnego wypadku finansowego zaciągnąłem pożyczkę pozabankową na credy.pl). Rzeczywiście interesuje mnie jak w praktyce wyglądają dochody z pożyczek społecznościowych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń